Vindt u het antwoord niet meteen op onze website? Neem dan contact op met de helpdesk private huur via onderstaand contactformulier. De helpdesk private huur geeft meer toelichting over de private huurregelgeving voor woningen en studentenverblijven.
De helpdesk doet geen uitspraken over individuele dossiers. Voor een advies op maat of voor meer hulp bij het afhandelen van een huurgeschil, kunt u zich wenden tot een aantal belangenorganisaties of een advocaat.
Hou er rekening mee dat ons antwoord alleen geldt voor woningen in Vlaanderen die dienen als hoofdverblijfplaats voor de huurder (of als tweede verblijf voor studenten) en die geen sociale woning zijn. Voor vragen over Brusselse panden kan u op deze site terecht.
Wij proberen uw vraag te beantwoorden binnen de 10 werkdagen.
Wij zijn alleen bevoegd om vragen over private woninghuur in Vlaanderen te beantwoorden. Ligt de woning of het studentenkot in Brussel of Wallonië? Dan kunt u niet bij ons terecht. Ook vragen over niet-residentiële panden (vb. garage) of over sociale woingen behandelen wij niet.